עצות ודרכים להגדלת הקליניקה

התקופה הנוכחית והלא קלה שעוברת עלינו, מציבה אתגרים להתפתחות העסקית שלנו. אך חשוב לזכור שבכל משבר טמונות גם הזדמנויות. יש מיליונרים שצמחו ממשברים.
כדי לזהות הזדמנויות, אנחנו צריכים לשמור על אנרגיות טובות ולחשוב ביצירתיות.

הנה כמה רעיונות יצירתיים ומעניינים שיעזרו לכם למלא את הקליניקה:

 

1. צרו קשר עם מטופלי עבר, אפילו בהודעת וואטצאפ. התעניינו בשלומם בתקופה הזו מתוך אכפתיות אמיתית וכנה. מאוד יכול להיות שהיא גם תניב לכם כמה מטופלים:)

2. הציעו יעוץ/ קורס / מדריך בחינם או במחיר מוזל.
זה יאפשר לכם לבנות רשימת תפוצה אדירה.
ובסוף, זה הכל לידים ולקוחות פוטנציאליים שיוכלו להגיע אלינו לקליניקה או לקנות מאיתנו מוצרים בהמשך.

3. מבצע / הטבה לרגל המצב:
חשוב לזכור שהרבה אנשים זקוקים לנו בתקופה הזו. הציעו מבצע/הטבה לרגל המצב, כמו טיפול דיקור של חצי שעה, ממוקד סטרס או כל דבר אחר שתבחרו – במחיר מוזל. חשוב לציין שזה לרגל המצב ולנסח את ההצעה נכון.

4. הפניות והמלצות ממטופלים קיימים: המטופלים הקיימים שלנו הם "כרטיס הביקור" הטוב ביותר שלנו. כל מה שאנחנו צריכים לעשות זה לבקש מהם להמליץ עלינו לחברים, משפחה ועמיתים שלהם שעשויים להזדקק לנו. אפשר גם להציע להם תמריץ, כגון הנחה, או טיפול ללא עלות על כל הפניה

5. תבססו את הנוכחות שלכם ברשתות החברתיות ותתנו ערך:
תוכן בעל ערך הוא הדרך הטובה ביותר לבסס את עצמנו כאוטוריטות בתחום שלנו ולמשוך מטופלים.

בזמנים מאתגרים כאלה, יש גם לא מעט הזדמנויות. עלינו רק לחשוב ביצירתיות ולצאת קצת מחוץ לקופסה.

 

אם אתם מרגישים שלא יזיק לכם איזה פוש והתקדמות בקליניקה שלכם, זו הזדמנות להגיד שביום ראשון הקרוב אנחנו מארחים את שי אסולין לוובינר חינמי שיעסוק בהתפתחות עסקית בראי חוכמת הקבלה. הולך להיות מרתק!
שריינו לכם מקום והירשמו פה בקישור:

התפתחות עסקית בראי חכמת הקבלה

שי אסולין,

מטפל ברפואה סינית ויועץ עסקי. שותף עסקי בניהול רשת מרפאות מומחים וכאב – שר״פ פלוס, ומנהל צוות מטפלים בפריסה ארצית.

X
דילוג לתוכן